torstai 23. huhtikuuta 2015

Uudet hyvinvoivat hiukset !

Muutamassa postauksessa ne mun uudet hiukset onkin jo vilahtaneet. Ja hääblogin puolella olenkin postaillut niistä jo kertaalleen. 

Mä olen tällainen wannabe-blondi. Oma hiusväri on sitä perisuomalaista maantienharmaata, eikä se omaa silmää miellytä lainkaan. Vuosien saatossa, mun hiusväri on vaihdellut sieltä erittäin kirkkaasta tuhkanvaaleasta oljen vaaleaan, sekä varmaan kaikkeen siltä väliltä. Kampaajalla tukkaa värjäytän nelisen kertaa vuoteen, ja muuten käytän kaupan värejä. Värjäystahti mulla on suunnilleen parin kuukauden välein, ja se tuntuu toimivan. Tyvikasvu tulee näkyviin, mutta kiitos raitojen, se harvoin loistaa ainakaan kovin räikeästi.


Pitkään olen käynyt laitattamassa hiukseni Joensuun Top Studiolla. Kampaamo sijaitsee keskeisellä paikalla kauppakeskus Iso Myyn yläkerrassa, joten sinne pääseminen on aina helppoa. Ketään tiettyä suosikkikampaajaa mulle ei ole valikoitunut, vaan olen tainnut kiertää läpi vähän joka penkin. Pettymättä kertaakaan. Yrityksen perustaja on monin kertainen hiusmuotoilun suomen mestari, joten voi huoletta sanoa, että kampaamon tytöt ovat saaneet oppinsa parhaalta! ;) Top Studiossa houkuttaa ehdottomasti loistava sijainti, asiansaosaavat kampaajat ja kohtuulliset hinnat. Oma hetki kampaamotuolissa ihan hiljaa lehtiä selaillen tai kampaajan kanssa höpötellen, on juuri sitä mitä mä ainakin välillä kaipaan niinniin kovin!

Pitkät hiukset ovat ehdottomasti minua. Pitkää polkkaakin on kokeilty, mutta aina vaan kaipaan niitä pitkiä kutreja. Mun hiusten on ehdottomasti oltava helposti sutaistavissa ponnarille tai suttunutturalle, sillä arjessa touhutessa ei useimmiten ole aikaa sen kummemmille kampauksille. Kuutena päivänä viikossa mun hiukset onkin pyöräytetty jommalle kummalle.

Hiukseni ovat luonnonkiharat, joten suoristusrauta on ahkerassa käytössä. Suoristustuotteiden kanssa olen viime vuosina petrannut rutkasti, mutta edelleen olisi kyllä parantamisen varaa..

Ja säännöllisesti haluan päähäni myös sen ylipitkän otsiksen. Niin kävi nytkin :D Mitä tykkäätte? Otsiksella vai ilman?

 
Myös mun hääkampaus tulee Top Studiolta. Täydellistä hääkampausta lähdettiin Sannan kanssa toteuttamaan jo nyt, vajaa kaksi kuukautta ennen häitä. Parhaan pohjan täydelliselle hääkampaukselle tekee kuitenkin terve ja hyvinvoiva hius, jota mun tukkani ei ihan ole. Siksi tyvi jätettiin nytkin värjäämättä ja keskityttiin vain raitoihin. Mukaani sain Sannan valitseman korjaussarjan hiuksilleni Matrixilta.  Settiin kuuluu korjaava shampoo*, naamio* ja hiusöljy*. Shampoo puhdistaa ja ravitsee hiusta. Tuotteessa on neljää eri öljyä, moringa-, macadamia-, kookospähkinä- ja manteliöljyä, jotka yhdessä elvyttävät hiukset ja jättävät ne silkinpehmeiksi! Suihkussa käydessä olen käyttänyt naamiota ja öljyä yhdessä, jolloin hiukset ovat silkkisen pehmeät aina suihkun jälkeen. Toisinaan olen käyttänyt öljyä ihan sellaisenaankin kuiviin hiuksiin. Sillä saa kivasti eloa ja kiiltoa muuten lässähtäneeseen tukkaan. Myös hiusöljystä löytyy noita samoja öljyjä kuin shampoossa ja tämän avulla hiukseni näyttävät taas niin ihanan kiiltäviltä ja terveiltä! Erityisesti tuo hiusöljy on vienyt mun sydämen, ja voin suositella sitä ihan jokaiselle huonoista hiuspäivistä kärsiville! Seuraavaksi ajattelin kokeillä tätä naamiona ja jättää öljyn vaikuttamaan hiuksiin koko yön ajaksi.



Hääpäivän kampaus on vielä vähän auki ja siitä postailen varmasti ainakin hääblogin puolella pariin kertaan. Se on kuitenkin niin iso juttu ja vaikuttaa niin kovin omaan ulkonäköön hääpäivänä, ettei sen kanssa vaan voi mennä vikaan! Tällä hetkellä olen pyöritellyt mielessäni kaikkia ihania lettikampauksia. Pinterest on käytössä varmasti vielä monena iltana! ;)

Topstudiosta kannattaa nyt käydä tykkäilemässä myös Facebookin puolella, sillä sinne päivittyy jatkuvasti kaikkea pientä kivaa! Viimeisimpänä ainakin hiusten Olaplexkäsittely, joka korjaa ja ennaltaehkäisee hiusten vaurioitumista kemiallisen käsittelyn yhteydessä. Kannattaa myös vierailla Top Studion kivijalkaliikkeessä Iso Myyssä, sillä sieltä löytyy kaikki tarvittavat hiustenhoitotuotteet ja monesti myös valikoituja tuotteita kampanja-aleissa!

Yhteistyössä:

*tuote saatu

5 kommenttia:

  1. Meillä oli just kaksplus miitissä tosta olaplex jutusta, kiva tietää et joensuussaki tehään niitä :)!

    VastaaPoista
  2. Wau sä oot niin kaunis ja aivan ihana tukka <3

    VastaaPoista
  3. Noi hiukset sopii sulle tosi tosi hyvin! Oot niin kaunis :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!