lauantai 19. heinäkuuta 2014

Kotiäidin kesätyyli !

Kohta alkaa elokuu ja mun työpätkä päättyy! Aika on mennyt ihan hirveän nopeasti ja on tosi vaikea kuvitella, että ihan kohta olen taas kotiäiti ja päivät poikien kanssa kotona!

Työvaatekollaasia esittelin teille ensimmäisenä työkuukautena, mutta entäs sitten se arkipukeutuminen?

Mä olen tosi laiska pukeutuja. Tyyliä mulla ei ole nimeksikään tai jos joku nyt pitäisi sanoa, olisi se varmaan joku kollari/toppityyli. En vaan viihdy liian muodollisissa vaatteissa. Varsinkaan kotona.

Kesä onkin kulunut shortseissa ja topeissa. En osaa käyttää pitkälahkeisia shortseja enkä toisaalta mitään miniminejäkään. 
Hellepäivien suosikkivaatteita kotona on tuollaiset shortsihaalarit. Niitä mulla on parikin, ja toi pinkki olisi myös tosi söpö!

Matalavartisista ja -pohjaisista vaaleansinisistä consseista haaveilen. Ne on mun ihan pakko saada!

En ole yhtään korkkarisipsuttelija vaan ballerinat ja varvassandaalit on mun suosikkeja!


 Collegeshortsit, löysät ohuet t-paidat ja rennot hameet on olleet myös kova sana tänä kesänä ja varsinkin helteillä. Ne on tarpeeksi rennot kotona, mutta tarvittaessa niiden kanssa voi kipaista kaupassakin.

Farkkushortsit vetäiset vaan kaupungilla jalkaan. Ne on liian ahdistavat kotioloissa!

Maximekot oli ehdoton nounou pitkään, nyt kaapista löytyy kaksi! Voisin olla ne päällä 24/7! Henkan mielestä ne vaan näyttää kauheilta! :DD



Miten kuvailisitte omaa pukeutumistyyliänne?

10 kommenttia:

  1. Tuo alin kollaasi on kuin suoraan mun kaapista :D maximekkoja mulla on ollut jo muutaman vuoden mutta nyt oon innostunut myös noista maxihameista kun oon alesta löytänyt :) tosin hirveän vähän "kehtaan" niitä käyttää kun tuntuu niin juhlavalle :D Sitten oon tota h&m:n basic-osaston myyntiä lisännyt aikalailla kun oon hurahtanut tuubitoppeihin kun alkanut ärsyttää sadat eri rusketusraidat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon monesti katellut sun vaatteita blogissa et ovat usein samoja mitä multakin löytyy :D meillä on aika sama maku! :DD

      h&mn basicit onkin hyviä! Mun mielestä niissä on laatu parantunut hirveästi siitä mitä ne ennen oli! Eikä hinta päätä huimaa! :))

      Poista
  2. Näin kesäisin mun sisältä kaivaa joku ihme hippi tiensä ulos... :D
    Haaremihousut on ihan kunkut, niitä löytyykin yksi värisenä ja leopardi-kuosissa. Niin parhaat, tuntuu kuin ei olisi housuja ollenkaan jalassa! Kukkakuosia on kaikki topit ja t-paidat täynnä. Mekkoina kunnon liehuvahelmaisia kukkamekkoja ja sitten ilmavia hameita.
    Hiuksissa on usein lettiä ja rentoa nutturaa.
    Viime viikonloppuna serkun rippijuhliin laitoin veden vihreää luomiväriäkin.
    Eli yhteenvetona, pukeutumistyylini on kesällä aikamoinen hippi :)

    Kadehdin sua kun osaat käyttää shortseja, mä en vaan kertakaikkiaan tunne oloa kotoisaksi niissä vaikka kesällä olis kuinka näppärät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, innostuin noista haaremeista niin, että piti tilata mullekin aleista! :D

      Sulla on aina niin ihania nuo hameet! Mö en taas niitä osaa käyttää yhtään! :D

      Poista
  3. Voisin ottaa kaikki vaatteet noista kollaaseista kepeästi itellenikin:D Rentoa ja mukavuudenhaluista on mun pukeutumiseni.:D Semmosta helppoa. Korkkarit on yliarvostettuja;)

    VastaaPoista
  4. Tyylitön, väritön kotihiiren vaatteet. Eli kollarii t-paitaa niillä himas jos ees collarit jalassa, aika semmonen rento tyyli asioille mennessä caprit maximekko rentoo sillonkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, niiiin kuulosta samalta kuin mun vaatekaappi! :D

      Poista
  5. Sähän oot kuvannu mun kesätyylin! Rentous on varmaankin se miten kuvaisin mun kesätyyliä. Mä oon ihan hurahtanut mekkoihin, ne on vaan niin helppoja! Mekko vaan päälle ja vähän asusteita niin onkin valmis lähtemään. :) Varsinkin maximekot on tosi käytännöllisiä! Ei hiosta kuumalla säällä, mutta lämmittää jalkoja illan viiletessä. Meillä onneks mieskin tykkää niistä ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!